馬太福音 6:34 N NA
所以不要為明天憂慮. 因為明天自有明天的憂慮. 一天的難處一天當就夠了.
Take therefore no thought for the morrow: for the morrow shall take thought for the things of itself. Sufficient unto the day is the evil thereof.

 

箴言 10:22 N NA
耶和華所賜的福, 使人富足. 並不加上憂慮.
The blessing of the LORD, it maketh rich, and he addeth no sorrow with it.

箴言 15:13 N NA
心中喜樂, 面帶笑容. 心裡憂愁, 靈被損傷.
A merry heart maketh a cheerful countenance: but by sorrow of the heart the spirit is broken.


約翰福音 14:27 N NA
我留下平安給你們, 我將我的平安賜給你們. 我所賜的, 不像世人所賜的. 你們心裡不要憂愁, 也不要膽怯.
Peace I leave with you, my peace I give unto you: not as the world giveth, give I unto you. Let not your heart be troubled, neither let it be afraid.


羅馬書 8:26 N NA
況且我們的軟弱有聖靈幫助, 我們本不曉得當怎樣禱告, 只是聖靈親自用說不出來的歎息, 替我們禱告.
Likewise the Spirit also helpeth our infirmities: for we know not what we should pray for as we ought: but the Spirit itself maketh intercession for us with groanings which cannot be uttered.

彼得前書 1:6 N NA
因此, 你們是大有喜樂, 但如今, 在百般的試煉中暫時憂愁.
Wherein ye greatly rejoice, though now for a season, if need be, ye are in heaviness through manifold temptations:

彼得前書 5:7 N NA
你們要將一切的憂慮卸給神, 因為祂顧念你們.
Casting all your care upon him; for he careth for you.

 
 
   
 
 
 
 
你不要害怕,因為我與你同在。不要驚惶,因為我是你的神。我必堅固你,我必幫助你,我必用我公義的右手扶持你。
 
  以賽亞書 41:10  
 
所以不要憂慮,說,吃什麼?喝什麼?穿什麼?
 
  馬太福音 6:31  

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    網銷美妝魔法師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()